miercuri, 4 ianuarie 2012

De ce am ales FM Group ?

Acum cativa ani, o cunostinta mi-a adus de la o colega de servici o mapa cu mostre de parfumuri FM. Studenta fiind, desi mi-au placut mult aromele, nu mi-am cumparat nimic deoarece erau prea scumpe. Spre finele anului trecut, m-a contactat o fosta colega de facultate care mi-a povestit cat de incantata e de aceste produse si de tot ce inseamna FM Group. Amintindu-mi de prima experienta, am zis ca merita sa merg la o intalnire cu reprezentantul zonal. Chiar a meritat ! Am testat mai multe produse si mi s-au dat mai multe detalii despre ce inseamna FM Group. Drept urmare mi-am cumparat cateva produse care imi erau necesare la momentul respectiv. Nu am decat cuvinte de lauda legate de rezultate obtinute cu respectivele produse. Mi-am rezolvat zonele cu probleme din bucatarie, un cuptor de aragaz plin de funingine, un perete plin de fum si un altul plin de siroaie, de murdarie de la folosirea unui hotpan la temperatura peste 150 de grade cu multa apa). Desi incercasem diferite alte produse , mai scumpe sau mai toxice, rezultatul era munca multa, nas iritat, bani aruncati si nici urma de curatenie. Si in plus nici nu a trebuit sa imi cumpar multe produse, doar doua.
Cu acest produs am curatat hota, dar si cuptorul aragazului.
Iar cu acest Power Cleaner, am curatat peretii, dar spal si gresia din bucatarie si living ( care se murdareste destul de rau), pe scurt il folosesc la tot ceea ce este mai murdar.
Acestea sunt doar doua din produsele care m-au impresionat, dar sunt si alte produse pe care le folosesc si de care sunt la fel de incantata.
Poate va ganditi, de ce acum nu mi se mai par scumpe aceste produse. Acum, am devenit reprezentant FM Group, iar preturile sunt cu pana la 40% mai ieftine decat in catalog. In plus, am posibilitatea de a castiga si bani, fie prin vanzarea produselor, fie in colaborare cu persoanele ce fac parte din reteaua mea.
Desi, sunt multe sisteme de genul asta in prezent, si chiar am facut parte din multe din ele, pot spune ca ii recomand cu o deosebita placere pe cei de la FM Group.
Va invit sa vizualizati cataloagele online de detergenti, parfumuri si make-up
Va doresc un an minunat !!! La multi ani !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu